Noticias Khose Nuxco Solidario

martes, 23 de julio de 2013

Mexico City korku seks

Kaynak:. El Universal Com. mx Mexico City korku seks işçileri Bir timsah pençesinden kota uymayan fahişe kaderi olmuştur. Aktivistler gangster Tenancingo bir güvenlik ağı olduğunu söylemek CAYMAN. Tenancingo, Tlaxcala gibi kral ve sultan yürüyüşler gibi yaşamak. (Fotoğraf: ÖRNEK ISMAEL ANGELES) Köleler Mexico City VIP fuhuş haberdar Video "Cadillac" birikmiş ve mahalle şikayetleri Ticareti Kapsama Salı 23 Temmuz 2013 OSCAR Balderas | Evrensel 04:00 estados@elunviersal.com.mx Cırtlak lastikleri ve ön cam taksi yapıştırılan bir timsah etiket PRI ulusal genel merkezi önünde park renkli camlar, kızlar için vardır ve geçiş aramaya değil duyurdu. Her zaman günün para toplamak için sabah yedi varmak, ama eğer kadar şafaktan önce? Bu sabah gibi? kötü haber habercisi. Onun varlığı uyarı 12 gençlik azından Death Cab tanımak ve talihsiz neden geldi kim merak ediyorum. Sadece Diana bu payı bir araya getirmek için iki hafta sürer neden bir saat içinde sürücü Buenavista cinsel koşucu Andrea, onun pezevenk evine eski 23 yıllık genç bir poblana, kişisel olarak açıklamak bilir gecelik 5000 peso. ? Eğer konuşmak ya da ne gönderilsin mi? Hop, ben,? Benim işveren çağırdı genç için sürücü emretti. ? 'M Çalışma, Not zor olduğunu anlar. Daha fazla girls müşterilerine getirmek ve ben kazanmak?, O diyor, ancak sürücü müzakere olmaz. Bir bakış tehditkar güçleri Andrea onun arkadaşları gözünde, aracın içine girer ve Tenancingo, Tlaxcala için iki saatlik bir yolculuğa atılmak için. Onun hikayesi geri kalanı Diana,? Carnala yeniden yapılandırır? Andrea, belediye bilinen ne: Puebla bir dayak ile alınan El Caiman, takma, Ernesto ait dört katlı konak, girdi. Açıklamalar için zaman yoktu. ? Pimp? O kadar ölüme yendi o alışık olduğu için kar, almıyorum üzülmüştü. İnsanlar Tenancingo Andrea hırpalanmış ve iki saat boyunca tecavüze uğradı diyor. 14 Mart sonra 2010 duymuş olmamıştır. ? Onun konak bir çukurda, evinde bir timsah çünkü Cayman diyorlar. ?? Onlar size 'm Cayman ile almaya gitmek, edebi mi:?? Eğer timsah akın etti Diana söyler. ? Ve ne Andrea ne oldu? ? Diana Sorular. ? Ne oldu? Hayvan Andrea yedi? Arkadaşı ve ürperiyor hatırlar?. Bu hikayeyi gerçek olduğunu yemin ve bu talihsiz cezalandırdı. Tenancingo ve Sultan Ernesto, Cayman, obezite karşı beş-on yıl savaş için o hesabı kalın oluklar ile göğüs bacaklar için işaretlenmiş bir vücut tan, lifli en kötü enkarne vardır. Saç kahverengi veya sarı için defalarca boyalı olmasına rağmen, onun özellikleri Nahua silmek ya da yüzündeki ifadeyi yumuşatmak için bir yolu yoktur. Bu son özellik dikkat çekiyor: onun göz deli. O kızıyor, onun gözleri brülör açmak ve onun yolunda her şeyi yok eder. Pek çok hikaye onun hakkında anlattı arasında, bir öfkesini tasvir:?? Bu söylenir biri Onların eşleri? Sorun verir, sık sık onun siyah Hummer ile üzerinde çalıştırmak köpeklerin uluyan ile dinlenmek için Puebla Tlaxcala arasındaki yol çapraz. Bir meslektaşı olarak, yetenekli bir enamorador olduğunu. Ailesi terk etmek iki ya da üç randevu ikna çoğunlukla yerli kızlar, kur nereye gemide lüks SUV parklar, otobüs duraklarına ve Mexico City ve Puebla, alışveriş merkezleri çalışır ve vaadi ile kendisine teslim düğün, dört katlı ev, pahalı mobilya, kamyon ve yerleşik hayatın. Ama yakında deli bak parıldıyor, zaman Ernesto geçer, Cayman için damat,, pezevenk, ve City Merced ve Buenavista alanlarında fahişe yoksa ailelerine zarar tehdit, ya da bir yerde Puebla başkenti güneyinde. Her birkaç taksiciler değeri, her sabah toplanan, gecelik 5000 peso ister. Ticareti elit aksine? El Universal tarafından dün Yayınlandı?, O biraz lüks umurunda. Onların düzenli müşterileri polis, tüccarlar, orta sınıf profesyoneller, fabrika işçileri kamyonet, araba ya da karanlık sokaklar hareket, bu arada bir otelde bir dehşete kadınla seks yarım saat için 200 Peso ödenmiş. Da oldu? Pimp Tenancingo, Tlaxcala gibi kral ve sultan yürüyüşler, babası tarafından yetiştirildi kasaba gibi yaşıyor?. Dört metre uzunluğunda ve bir basılı yaşayan kadınların belirsiz sayıda öldürdü evinizde saklanan 80 kilo, ağırlığında daha sürüngen: o ünlü olmak için bir yol bulana kadar yıldır, Ernesto orta halli bir pezevenk Her lokma 980 kilogram güçle çeneleri olduğunu kavrama. ? Timsah gün yemedi fanlar hakkında gelir, hayatta o kadar, havuzu değilse. Diğer öldürdü ve parçalanmış ve de hayvan beslendi. Bu en rezil, ama, fuar ve vaftiz için para getiriyor da birincil bırakarak çocukların sponsor çünkü insanlar onu seviyorum?, Bir yıl önce? Satın Diana, diyor? 170 bin dolar için Cayman özgürlük ve şimdi bağımsız bir seks işçisi Izúcar de Matamoros, Puebla olduğunu. Hikaye iyi Tenancingo ticareti olgusunu araştırılmış olanlar bilinmektedir: Bugüne kadar 2009, eski federal milletvekili ve Ticaretine Karşı STK Birleşik şimdi başkanı, Rosi Orozco, kurbanlarının en az beş vaka belgelemiştir Cayman. Kurgu etmeyin ♦, bu, Merced, Buenavista, Meksika kentinde kadın olan bir gerçek adam ülke genelinde kurban vardır ve korku ifade ile kız öldürür? Timsah görmek gitmek? . Onun hakkında söylediler Kurban korku atılmış olduğunu timsah Devour için onu arkadaşları?, Orozco hesap. Mary? Kimin gerçek adı güvenlik için atlanırsa?, Bir eski şehir resmi Tenancingo da cinsel istismar üretilen para ile finans vaftiz, okul mezuniyet ve kutlamalar için şehirde saygı bu adam, varlığını teyit etmektedir. ? Onun adı son yıllarda daha güçlü geliyor. Ben ilk onun hakkında ve hayvan hakkında Tenancingo en tortilla olan bayan evinizde olduğunda duydum. Ama bir korku hikayesi sayılır bir şey değil, ama olağan. ? Günlük varlıklarını ötesinde. Normal kadın korkutmak için ya da atmak için? Eşyalar bir timsah var gördün mü? hiçbir faydası varsa. Bir çöp sahip normal olarak görmek mi??, Pezevenk hakkında bir röportaj vermek için Tlaxcala dışında yapılacak istedi Maria, diyor. Cayman O gururla kendini çağırır? Son? Pimp? Chingones mi?. Bir ağ yurtdışı uzanır 90'lı yılların başından itibaren, Tenancingo, Tlaxcala, sattığımı bir dünya lideri olmuştur. Onu aramak? Pezevengi sera camları???? ve yıllardır cinsel sömürü için kadınların kaçırılması bir aile şirketi olarak büyüdü. Sadece 18.000 insan bu şehirde? Tek bir tablo dans, bar ya da fuhuş alanı nerede? en ünlü? pezevenkler oluşturdular? kim Mexico City, Puebla, Veracruz, Tamaulipas, Chihuahua, ve ABD, İspanya ve İngiltere gibi ülkelerde bile düzenlendi zorla fuhuş, gelen kar toplamak. İlk bakışta, belediye binası, gazebo, kilise ve piyasa ile bahçe ile başka bir yere. Ama sokakları ise, açıklanamayan bir refah manzara görünür: altın kaplama kenarları ve yansıtıcı cam pencereler ile üç, dört ya da beş katlı, mermer sütunlar, Yunan heykelleri, tavan konaklar onlarca içe görmesini evler, ama geçenler konaklardan gözlemleyebilirsiniz. Bu topraklar ve cinsel sömürü gelirleri ile inşa özellikleri, ben adadım ifade? Hasat ile suçların gizlemek sakinlerinin, 30 ve% 50 arasında adanmış bir faaliyettir ... kadın?. Topluluk dışında kimse yakın görülürse, şahinler iş yapmak. Çatılardan alkışlar ve hemen köyden atılır yabancı, duyurmak. Bu suç nesilden söz konusu bir beceri olarak görülüyor, çünkü, tüm özen ve tüm piyasa iplik esnaf bayan şapel yanında tatlılar satan adam, insan ticareti ağlara ait casus olan üretimi. Bu kız olmak istiyorum? Madrotas?, Çocuk? Pimps? ve gençler sermaye özel bir üniversitede hukuk derecesi aldı çünkü staj hayatta başarı örneği olarak görmek Cayman, ya da olmak istiyorum. Bu genellikle İnsan Ticareti önlemek ve Cezalandırılmasına Yasası ile zorunlu 18 yıl hapis kaçınıyorum birçok pezevenkler de avukat. Müşteri çıkana kadar anlaşma kayıtları diş, yiyip bitiren tanıklar ve ne zaman onun savunma hazır olduğunu düşünüyor, barınaklar ile kuyruk verir. Daha sonra, Cayman sadece zengin bir pezevenk, ama bir, saygı, iyilik ve sadist toplayıcı? Girişimci sevdim?. Şiddetli bir tarzı, araştırmacı Oscar Montiel, Sosyal Antropoloji Araştırma ve Yüksek Araştırmalar Merkezi, denir? Old School?. Aksine her zaman aşık daha, o el için tatil? Pimps? 90: dolgu alanlarına gömmek, öldürmek, korkutmak, kaçırmak gizli ve daha sonra bir sürüngen satın almak için yıldırma kendi tarzını bulundu kalır. ? Bu? Pimps?, Sözde? Eski okul?, Vardır daha az, ancak insanlara kimlik verdi olanlar vardı. Içinde rol model olarak görülüyor çünkü, sevgili, sevgili?, Berrueto Emilio Muñoz, İnsan Hakları Fray Julian Garces müdürü vardır. ? Başka pezevenkler arasında efsane yapan bir kupa olarak, onların şiddet için bir kriter olarak takma kullanılır??. ♦ Senin için bir şey yapma? ? Ne bana ne oldu? Carnala? Duyunca, benim tasarruf, her şeyi aldı ve benim özgürlük satın almak için çok çalıştı. Cayman bana eski ve çirkin olduğum için bir şans verdi ... Ben 25 yıl var, diyorsunuz ki? ? Sadece ben chambear Puebla geldi gibi, bu iş için biliyorum bu yana. Ben sizden olmayan bir küçük yer buldu? Pimp?, Polisler için bir yün nomas. Ama kendi patronu ve ben isterseniz bir gün benim süre sahip dinlenmek için kalabilir. ? Ama sonra işten kalmak. Ben yatakta kalmak ve benim düşünmek? Carnala? ... Ben bağırmaya sanırım, bilmiyorum, ben güvenilir tek kişiydi, ve ben diye bağırıyor hayal? Carnala bana yardımcı, ben istiyorum bu lanet timsah atma deli!? Ve sanırım? Hiçbir Mam, senin için bir şey yapamam!?? Bu beni hasta ediyor, bana bir şey vermek ve ben yatakta, benim çamaşır yıkamak, yürüyüş, bunu düşünmek bir şey? Durdurmak zorunda, Diana diyor. Rosi Orozco göre, federal yetkililer onu birkaç kez yakalamak için yakın olmuştur, ama her zaman komşuları, şehir yetkilileri ve hatta devlet düzeyinde kamu görevlilerinin yardımıyla uzak kayma başardık. Kaç kurban cildinize Cayman üzerinde olacak? Kimse bilmiyor. Ne Rosi Orozco, Emilio Muñoz, Maria? 'N'? ya da Diana. O Hukuk Fakültesi'nden asılı nerede bu miktarın onun konak, duvarları sadece biliyorum. Ve daha geriye, mükemmel, mezarında bir şey balık kuyruğu güç timsah ve bekler, aç, efendisine geri bakmak biliyorum.

No hay comentarios:

Publicar un comentario